dilluns, 17 de gener del 2011

La Casola

Dirección: Carretera Falset-Vilella Baixa, km 8,5
977 26 21 46 ‎
Gratallops, Tarragona 43737
España

Vaig dinar amb en raúl el passat 15 de gener, va ser la nostra parada durant la ruta què vàrem fer pel Priorat. No ens vàrem poder acabar el menjar, entrants, musclus i gambes, vi a la taula del seu celler (bo, d'acidesa volàtil elevada i grau salvatge, com a mi m'agraden, un autèntic Priorat!!!).

L'especialitat de la casa és l'escudella i carn d'olla, i ens vàren portar la sopera ben plena, de segon en Raúl va menjar bacallà (mai havia vist un plat tan ple de bacallà) i jo ànec al forn.
De postres maduixes amb nata i jo vaig demanar crema catalana.

Tot inclós al menú per 16€/ persona.

Molt bo, imprescindible una visita si aneu al Priorat, és cuina tradicional i en quantitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada